luni, 3 ianuarie 2011

Weird.

 Poate spunandu-ti cea ce iti voi spune te voi face sa:
-Razi ca un idiot.
-Sa te ascunzi sub pat.
-Sa spui : "WTF?"



INSA! Tot iti voi spune ...
PE cand aveam vreo 6-7 ani , statea in gazda la bunicamea  un ciudat de 13-14 ani .Incet , incet m-am imprietenit cu el . Si intr-o zi , probabil ca neavand saracu` ce sa faca s-a gandit sa ma invete o poezie .O poezie ciudata , care nici nu avea titlu .Te-am facut curios/curioasa?
 

                                                 Afara-i frig...si-nourat...
                                                 Si-n soba arde mama , 
                                                 De lustra tata-i spnazurat
                                                 Iar eu ..ma tai cu lama!
                                                 In frigider, in pungi de'un 'kil,
                                                 Sta relaxat bunicul 
                                                 Iar din bunica a mai ramas...
                                                 Un deget , si buricul .
                                                 Bunica sta iar pe  balcon.
                                                 Sa sara ...? Sa nu sara..?
                                                 Ii dau un sut!
                                                 Si spun: pardon , o-ngrop pana diseara!
                                                 In sufragerie stau fratii mei , 
                                                 Morti, de-o saptamana!
                                                 In putrefactie au intrat , 
                                                 Da` nimeni nu-i aduna...



D
a , pai asta e poezia cu care m-am laudat colegilor si prietenilor ani intregi .Probabil , adica , ...sigur ai mai auzit-o.
Asa ca Damian , Ion , Andrei , Vasile , Alexandru , Mihai , George , Radu , Stefan , Dragos , Robert ....
Sau cum  te-o chema , sa stii ca nu am uitat aceasta poezie .Ce-i drept , tu acum trebuie sa ai vreo 20 de ani. Insa daca  ne mai intalnim , te rog eu mult sa ma mai inveti una:)).

 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu