luni, 3 ianuarie 2011

TAG!

1.Ai animale de casa?
 -Da , o catelusa pe nume Betty.!

2.Numeste 3 lucruri care sunt fizic aproape de tine.
-O revista  BRAVO GIRL , telefonul mobil , si  un luciu de buze.

3.Conduci o masina?Si daca da , ai avut accidente?
- Nu , nu conduc , pentruca sunt minora.

4.La ce ora te-ai trezit in aceasta dimineata?
-Well , nu sunt cea mai matinala persoana , asa ca m-am trezit la 11 a.m.

5.Cum e vremea afara ?
- E frig . [si e noapte:))]

6.Cand a fost ultima data cand ai facut un dus?
-In dimineata aceasta. 

7.Care a fost ultimul film pe care l-ai vizionat.?
-Habar'nam.

8.Ce spune ultimul tau SMS?
-"Ia-ti dintii de capra de pe telefonul meu!:))" [te simti Alexandra?:))]

9.Care este tonul tau de apel?
-Rihanna- What's my name?

10.Iti place sushi?
-Nu stiu , pentruca nu am mancat.[insa nu cred ca mi-ar face prea mare placere sa mananc peste crud cu orez invelit intr-o bucata de buruiana de mare. <cel putin cam asta stiu eu ca e> :))]

11.Ai luat medicamente pentru a adormi mai repede?
-Da , Sedocalm de la Plafar acum doua veri cand aveam probleme cu insomniile.:D


12.Ai calatorit in strainatate?
-Da , in Italia , Austria si Turcia. [si nu le-nfloresc cum fac altii:))]


13.Ai un Desktop computer sau laptop?
-Desktop computer.


14.Cat vei implini la urmatoarea ta zi de nastere?
-13.[stiu ca la descriere scrie ca am 13 ani..:)) si nu stiu de ce]



15.Porti lentile de contact sau ochelari ?
-Mdea , pai am  astigmarism , sau asticmagtism , sau cum o fi:)) si se presupune ca trebuie sa port ochelari , INSA , MAMA a calcat din greseala [cica] pe ei si "s-au stranmbat" , dar voi lua altii curand.


16.Te vopsesti.
-Nu ./:) [ si nici tu n-ar trebui sa o faci , macar pana o sa inceapa Boc sa-ti scoata firi albi . ok?ok.]


17.Spune-mi ceva ce vrei sa faci astazi.
- Din moment ce e noapte , vreau sa fac un dus si sa dorm.


18.Cand a fost ultima data cand ai plans?
-Uite cum sta treaba:)) . Eu sunt o persoana care se enerveaza foarte destul de repede. Si atunci cand am prea multi nervi sau sunt prea stresata incep sa plang ca si cum ar fi sfarsitul lumii.INSA ! Cand e vorba de lovituri , operatii s.a.m.d , nu plang nici daca-mi dai bani.:))Deci in concluzie , ultima data cand am pland a fost acum 2- 3 saptamani.


19.Care este topping.ul tau preferat pentru pizza?
-Brannnnnnnnnnnza!:))


20.Ce preferi ?Hamburgeri sau Cheeseburgeri?
-Nici unu`.Urasc  Junk food.[mai putin pizza <desi nu prea o consider produs de fast-food din moment ce practic este mancarea traditionala a italienilo , cum ar fi la noi sarmalele> I don't know!:-??]


21.S-a intamplat vreo data sa stai toata noaptea treaza?
-Normal ca da , si nu o dataa ! Cred ca de un zilion de ori:))
 

22.Care e culoare ochilor tai?
-Caprui.


23.Poti simti vreo diferenta intre PEPSI SI COLA?
-AAAAA...da?!?!??!???! Si cola e cu siguranta mult mai buna.;)
.







Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu