luni, 3 ianuarie 2011

Bored and tired.

Nu mai pot. Imi este somn.Vreau sa dorm .Mi-e foame . Capul imi explodeaza , si simt cum  ochii imi cad in gura.Mama doarme cu tot cu pat , si pe mes nu e nimeni.Pana si Betty doarme.Toti dorm si viseaza .Numai eu stau ca   o bufnita si scriu pe blog.Vreau sa ma bag in pat , sa pun capul pe perna , si sa adorm .Dar nu .Nu pot sa fac asta. De ce?Pentruca din cauza stilului meu caracterstic de a lasa toate temele pe ultima suta de metri , trebuie sa stau sa termin cele 80 de propozitii la romana , in loc sa dorm si sa visez ca ....dorm.Din fericire mai am doar un verb , un verb la conjugarea a 4 a . Un verb , 4 moduri nepersonale , 1000000000 de functii sintactice , o leguma [eu] , un pix nenorocit care nici ca vrea sa scrie , un pat , si un vis : VREAU SA DORM!.


                                                                         ATAT!.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu