marți, 4 ianuarie 2011

My New Years Resolutins.!

   Si am ajuns in 2011.Si ca in fiecare an , vreau sa fac o lista cu lucruri care voi incerca sa mi le impun .Desigur , la sfarsitul anului , ma voi uita la ele si nu o sa fie nici macar un lucru care am spus ca il voi face si l-am facut.:)).Dar nu conteaza.

-1.Ma voi demachia in fiecare seara negresit![da, sigur asta nu se va intampla] 
-2.In 2011 voi incerca sa nu-l mai bat pe Stefan.[ :)) cum sa nu]
-3.Ma voi spala pe dinti dupa fiecare gustare.
-4.Voi incerca sa citesc cel putin o carte la 2 saptamani.
-5.Vreau sa ma indragostesc.[cica anu` asta taurii o sa-si gaseascca iubirea in primavara:))]
-6.Imi voi face temele la mate din weekend.
-7. O sa scriu cate o postare pe zi .
-8.Imi voi face noi prieeteni.
-9.Nu ma voi enerva din toate idioteniile altora.
-10.Nu voi pune la suflet toate barfele cretine care au legatura cu mine sau cu cei dragi. [aviz amatorilor]
-11.O sa imi pun sentimentele in ordine.
-12.Voi ignora prostia.
-13.Voi fi mai cuminte.[>:)]
-14.Imi voi face un top al blogurilor preferate, si le voi citi in fiecare zi.
-13.Voi incerca sa ma implic cat mai mult in relatia cu cei dragi .
-14.Voi invata sa fiu rea cu cine merita.
-15.Voi incerca sa respect cele de mai sus!:))







 

7 comentarii: