marți, 4 ianuarie 2011

Leapşa!

Unde se afla telefonul tau mobil?
•Landga mine.
Parul tau?
•Oare?

Mama?
•Nu , nu sunt maicata.

Tatal?
•Ce-i cu el?

Mancarea preferata?
•Ardei umpluti cu intuneric.

Noapteea trecuta ai visat?
•Ca dorm.

Bautura preferata?
•Sangele de om.[=))]

Cea mai mare dorinta?
•Sa termin leapsa asta odata!!!!!:))

In ce camera te aflii?
•In camera mea?!

Hobby?
•Blogul este considerat un hobby?Daca da , atunci ...sa blogg`ez!:))

Cea mai mare frica?
•Ca nu mi-am inceput tema la mate si maine am scoala.

Iubitul?
•Da-l naibii de iubit.

Unde ai fost noaptea trecuta.?
•In pat.

Ceva ce nu esti .
•Emo,

Bun aflat pe lista ta de dorinte?
•Ochelari.

Unde ai crescut?
•In Romania , si ma mandresc cu asta [cica]

Ultimul lucru care l-ai facut?
•Sa oftez.

Esti imbracata cu ?
•Pijamale.

Esti incaltata cu ?
•Nada.

Teelevizorul tau?
•E pe 2 .{Disney}

Animale de companie?
•Betty doarme.

Prieteni?
•Serios?:))

Viata ta?
•Stresata.

Starea ta?
•Cand naiba sse termina intrebarile asteaaaaaaaaaa?

Iti lipseste cineva?
•Da.

Mijloc de transport?
•Picioarele.

Ce nu porti niciodata?
•Ceas.

Magazinul preferat?
•?????????????????????

Culoarea preferata ?
•Am descoperit de ccurand ca e mov.

Ultima data cand ai ras?
•Ieri.

Ultima data cand ai plans?
•Nu stiu.

Cel mai bun prieten?
•Chiar crezi ca existaa asa ceva?:))

Locul preferat?
•Acasa.

Facebook?
•N-am.

Restaurantul preferat?
•Quantro sttagioni. Daca se scrie asa.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu