miercuri, 3 noiembrie 2010

school ways [1].

Nu stiu despre voi , dar eu oricat de mult as incerca nu pot intelege matematica."Cum sa o intelegi daca niciodata nu inveeti" spune mama.Aloo daca ma lasi singura dimineata cand pleci la serviciu asta nu inseamna ca nu invat...ce stie ea?:)).Oricum.Un lucru e clar.Ori incerc sa.mi storc creierii pentru a intelege ori raman corijenta.Hai ca geometria mai merge cum mai merge..da la algebra..:))vai de capul mamei mele ..LA propriu! Cum sta ea saraca pana la 12 cu mine sa rezolve niste probleme care doar Stivi ar fi in stare sa le rezolve..:)).Aseara i-am spus mamei la ora 8:30 ca eu am 8 exercitii la geometrie.Am inceput sa le rezolv..Si eu spuneam : Frate daca nu inteleg nu inteleg! Asta e!Creierul meu e cat o boaba de nisip si n-am ce face!.Iar ea: "daca doua unghiuri sunt suplimentare..." ."MAAMAAAA e suplementareeee!"."IN fine..Atunci cate de astea trebuie sa aiba?"."mamaaaaa sunt grade!":)) Da, si de fiecare data cand o intreb de ce nu stie spune : "eee da tu crezi ca eu mai tin minte de acu` 27 de ani:))?

P.S:si ghici..:))! in loc sa incerc sa.mi ard creierii la ce probleme mi-au mai ramas stau si scriu pe blog!:))

Un comentariu:

  1. Da asa ii si eu imi storc creierii la mate si tot habar nam ..eu nush ...poate ne trebuie si handicapata asta de matematica dar ma-am saturat...la mine mai rau ....mama nu zice nimic...trebuie sa ii scot eu cu clestele doua vorbe la tema ...da nu ma ajuta deloc...eu cat stiu tot nu stiu...

    RăspundețiȘtergere