joi, 4 noiembrie 2010

Bad day.

Da ..Asa e, azi am avut cea mai proasta zi din viata mea.Si mai proasta de atat nu putea fi.Aseara m-am culcat pe la vreo` 2:30 ca am stat sa fac o recenzie la engleza.Si de unde naiba sa iau eu la ora 2 noaptea dictionare online?!Asa ca a trebuit sa scriu o recenzie de o pagina numa` cu fraze din capul meu.Cum o fi nu stiu..da` sunt mandra ca pentru prima data in ultimii doi ani imi fac si eu o tema la engleza fara pic de dictionar:)).Apoi m-am apucat de argumentarea genului liric la romana. .Si asa a inceput totul.Termin tema  , fac baie  , ma imbrac , apoi realizez si eu intr-un sfarsit ca la fara 20 trebuie sa fiu jos . Si iaaa ghici .Era si 30 si eu mai trebuia sa-mi fac ghiozdanul ,  sa-mi usuc parul etc.Am ajuns jos la fara 15 si am plecat spre scoala.Trebuia sa mergem si la florarie sa luam flori ca i se face  coroana statuiei din fata scolii.In fine ...Intru in scoala si dau sa urc scarile . Da de unde?:))3 destepti  stau de-arandu` pe una din scari si vor sa faca ei in asa fel incat ziua mea sa fie de cacao.Dau sa trec ..eee:))Si crezi ca e asa de simplu?Suntem la scoala 10 , putin respect.Se baga si ei putin in seama si se pun in fata mea.Ii trag respectivului "domn" un picior in laba mana ca poate asa o sa bine voiasca si el sa se dea la o parte.Se da baiatu`...Dar 15 secunde mai tarziu ma trezesc cu o doza de fanta in spate.Teapa frate ca era goala:)).Da de!E si el de a 7a trebuie sa fie putin smecher si sa dea si el intr-o fata..Pai nu?Si fetele: "vai fataaa ala era Xulescu " , "da faaaata".Si?nu mai pot eu asa-i trebuie daca blocheaza circulatia.Urmeaza dupa ora de romana , ora de sport. Nu o fac din motive ...e..niste treburi ..:)).Apoi religia. Si trebuie sa-l ascult pe M cum debiteaza tampenii despre taina cununiei.Intr-un final ia si el un 5.Apoi geografia.Vaaai ce frumos.Ma ridica-n picioare si ma intreaba :" Cif , ce este agricultura?" eu : "Agricultura este un domeniu de activitate...." , nici nu ma lasa sa termin. Apoi ma intreaba care e cea mai importanta campie a Europei.Eu spun campia Rusiei.El :"da. cif e campia RUSA"! .Tot aia?!?!???!?!?!Si imi zice sa stau jos ca sunt blonava ...ca daca nu as fi fost..ce sa spun. Mai am si eu doua fiole de moldamin si sunt bolnava de-acu.Apoi mate. Daa..partea mea fovorita!Ca de obicei: casc , inghit in gol si ma chinui sa pricep.Urmeaza ora de engleza si desigur ca 15 minute zbor asa degeaba pentruca dna. profesoara  discuta cu noi niste "chestiuni" care nu are nici o legatura cu engleza din cate stiu eu ...Dar nu ma plang.

Nu stiu cum , de ce , sau pentru ce , dar fiecare joi is my bad day!WEIRD!M-am nascut joi..nu ar trebui sa fie ziua mea norocoasa?:))
Si faza "misto" :)) e ca maine trebuie sa ma trezesc la 7:00 PM..Da ce sa zic..tare mi-era dor de zilele din clasa a 4 a..NU.

Un comentariu:

  1. Da fata apoi asa ii daca nu se baga niste RETARDATI in seama nu ii zi ..si eu acum doua zile eram jos si era Balan langa mine si ma ia de spate ...Eu i-am dat mana jos de pe mine ...apoi ma mai ia o data si ma intreaba ''Ce faci Alexandra'' Si eu in gandul meu ziceam ''Dute draq de handicapat'' Apoi mai sus ma mai freaca si un bou de la 8D apoi alea da zile proaste...

    RăspundețiȘtergere