marți, 16 noiembrie 2010

Apocalipsa!?!?!

Maaa!Cand naiba o sa termine babutele sa prezica viitorul , iar oamenii de stiinta sa studieze nu stiu ce pui de gaura neagra?:))CAAAAAAAAND?M-am saturat!Dau pe PROtv : "Se pare ca datorita cercetarilor facut de NASA , gaura X devine din ce in ce mai ...." .Serios!.Incetati!Deja sunteti penibili! Ca o sa murim in apa , in foc , inghititi de nu stiu ce gaura neagra ,aaruncati in aer de o bomba atomica!CUI II PASA!? Lasa-ti fratilor asta , in grija lu` Dumnezeu si voi luati'va o vacanta!

2 comentarii:

  1. Apocalipsa pe naiba ...toata lumea zice ca in 2012 dispare Pamantul...vezi sa nu ...eu nu cred in prostiile astea tampite ...S-a prezis ca cica murim si nu mai stiu eu ce ...eu nu prea vad asta ...Si oricum Stiinta cu Religia se bat cap in cap ca in Biblie se zice una si Cercetatorii zic alta...lasa sa credem noi in adevar nu in ceea ce prezic Cercetatorii...

    RăspundețiȘtergere
  2. Aha , si mai nou , nu mai vine in 2012 , ci in 2016 ..si ca din 2011 "incepe numaratoarea inversa
    " ..ploi de meteoriti , secete.etc.
    Da..sa vina cand oi chema'o eu :))

    RăspundețiȘtergere