luni, 8 noiembrie 2010

Flat iron + curly hair = x_X!!!


 
Biiine...Deci anul trecut pe vremea asta ma miorlaiam la mama ca vreau placa de intins parul.Si mama ce sa faca?S-a luat dupa al ei copil dement. si mi-a luat placa de Sf. Neculai , Nicolae...Cum o fi!.Anyway...Si din ziua in care mi-a luat placa aia nenorocita mi-am indreptat parul non-stop.Fraaate!Da ce indreptat! Stateam o ora si , si incercam sa indrept fiecare firisor` . And then ...cand ieseam afara parul meu se facea tot cret!Baai !Sa-mi trag palme!:)).Ce naiba?Adica eu dau 2 milioane si jumate` pe o placa care nici nu-mi tine parul intins!?.Ehh , da` am zis ca parul meu a reactionat asa pentruca era umiditate ridicata afara ( ud.):)).Si asa era. Trece iarna , trece primavara , si vine vara. Si incep sa-mi indrept parul si mai mult..Bunica stiind de ce..De fraiera ce eram.Si parul a inceput sa mi se usuce drastic! Da` drastic fraaate! Nu ca oi ` hi ` eu vreun beauty blogger sau vreun dermatolog , da` din cate stiu eu alea 215 grade mi-au elimitat keratina din firul de par.Ah?Mdea...Si de asemea ..sa nu mai vorbim de varfurile mega despicate care pan` la urma tot va trebui  sa le tai....Stiti si voi pe la reclame :" Acest ser minunat cu extracte de  unt de nu stiu care si ulei de JOJOBA iti va repara varfurile complet ..si iada iada iada! " . Daca vrei sa nu mai ai varfuri despicate , un lucru e sigur ! Trebuie sa le tai!.Ca altfel nu merge.

Asa ca eu iti dau un sfat!!!!
Arunca-ti naibii placa de par in fundul dulapului si scoate-o doar cand vrei sa faci omleta si nu mai ai gaz !:))
Sunt singura care rade?!?!?!...biiine.. !
Gata fraaate !Fiecare cu ce are!Drept , cret !Multumeste-i lu Dzeu ca te-o adus pe lume si gata! 

2 comentarii:

  1. Parul tau ii foarte ciudat draga mea asa ca nu mai zii ...si la mine de la umeziala se face parca zici ca am antene...si il mai intind din cand in cand dar nu imi place ca ii prea aspru dupa ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Paru` meu nu e ciudat..e cret ! cea ce e cu totul altceva..Si fiind cret , prin definitie e uscat.Nu o sa vezi o fata cu par cret si gras!/:) ..N.are cum.Si parul meu e subtire si rar..poate ca la voi inca nu s-a ars atat de rau pentruca parul ta/al vostru are alta textura...Da mai folositi voi placa vreo` doua luni si mai vorbim;)

    RăspundețiȘtergere