marți, 19 octombrie 2010

Scary movie ways.

Deci.Aseara , butonand telecomanda , am oprit pe PrimaTV.La inceput nimic anormal .Schimb canalul si merg la baie.Ma intorc, dau din nou pe prima , si ce vad ?:)) O fata incerca sa deschida gura unui mort:))iaaaaacs.Si striga :"heeelp"! , "heeeelp"!...Vine un maimutoi  barbat..si ii spune sa stea nemiscata , va aduce ajutor .Se intoarce , singur :)). Daa , erau in mijlocul paduriii:)) si fata aflandu-se intr-o masina ii spune sa apese pe acceleratie .Barbatul , stand in fata masinii , un psihopat in infinge un carlig in picior , tragandul sub masina si omorandu-l..evident.Adiiica..:)) serios?Nici nu stiu de ce am vizionat secventele astea.Sunt singura de pe planeta care crede ca filmele de groaza sunt groaznic de tampite?:))Inteleg.Te uiti la comedii , la fiml-actiune , documentare , drama , ROMANCE , lifestyle . Dar filme de groaza ?:)) eu personal nu le vad rostul.Asa ca what's the big deal with the scarry movies?:)).Si inchid televizorul , pentru a ma culca .Dintr-o data simt fiori in tot corpul , si aud pasi pe scara.Evident ca toate acestea erau in mintea mea.Si incerc sa adorm dar nu pot.Incep sa ma gandesc cum va fi cand voi muri , oare o sa vina cineva la inmormantare?:))=))Prostii. Asta mi se intampla de fiecare data cand vizionez acest tip de bazaconii filme.:D


So , say NO to scarry movies:))

I HATE THEM!:))

Un comentariu:

  1. Fata ...visezi numai tampenii de la filmele astea...tu nu gandesti...Da is tampite stiu...E naspa ...Oare care draq le-a inventat?

    RăspundețiȘtergere