luni, 18 octombrie 2010

Friends ways.!

In urma cu sase ani  pe cand  Elena(eu) si Alexandra erau colege de grupa pregatitoare:)),NU se intelegeau ele prea bine.  Dar au nimerit la aceasi scoala , si culmea in aceasi clasa:)).Am devenit prietene in scurt timp.Dar in ultimii doi ani ele s-au apropiat si mai mult.Wow...ma simt ciudat sa scriu postarea asta:)). In fineeeee...' . Si semanam ca doua picaturi de suc':)).Ea cu 15 cm mai inalta ca mine , eu ca o maslina , ea alba ca varul ...Ea cu parul drept ca lins de vaca , iar eu cu parul cret ca mestecat de oaie..:))Eu port 36 ea 38..si de ce spun asta?:)).Nici nu aveti dee cat de mult ne asemanam.:))  Dar ea ma iubeste mult , iar eu o iubesc si mai mult.Ne spunem "vaco" de peste 100 de ori pe zi , pentruca asta este modul nostru de a ne arata prietenia:)).


P:S : astazi ne.am certat pentruca ea cand mergea la spital (colega mea de pneumonie) nu urca  cu liftul pana la etajul 5 ...nu de ce?:)) Cu piciorul..:))

A: - fata da eu cand mergeam la spital la injectii nu urcam lu liftul ...urcam scarile !

E:- esti nebuna?:))
A:- e vina mea ca scria doar pentru medici?:))

E:- doamne maica domnului da'tu nu esti normala!:)) Faaata erau 4 lifturi ..:))

A:-da' niciodata nu mergeau :))

E:-dute fata de aici!



A:-da ce e vina mea?doamne...tipi asa la mine!:))

E:- noi ne certam ca nu urcai tu cu liftu':))?

A:-da tu ai inceput:))



P.S: eu : Dute si impinge vantu` :)))))))

        ea:DA o sa cad..

     Nu ari ras?Nici eu..


Asta este Xutsa mea!

Un comentariu:

  1. Da fata asa ii...Acum Alexutza are 2 meetrii tu un pitic pe langa ea...in fine da semanati mult la caracter voi...Exact cum ai spus si tu doua ''VACI''

    RăspundețiȘtergere