marți, 19 octombrie 2010

Oameni buni:))


In fiecare zi dau peste diferite creaturi oameni care nu stiu limba romana.Serios fratilor.:)).Ne faceti limba de ras.Iata cateva exemple :

-Te yubesc.!!

-loome.

-mika

-somnik
-dragutza

-ce ziketi?


Eii oameni buni ,ce "ziketi" de asta?:))Da , se intampla im sec. XXI ..In anul 2010 cand toata lumea are acces la scoli publice..Recunosc , ca foloseam si eu aceste hieroglife [si e hieroglife si nu heroglife] prin clasa a 2a sau a 3a pentruca mi se parea ca asa-i moda si ca e mai "cool"[alt cuvant care ma scoate din pepeni] .Insa , copil in claasa a 6a , a 7a , a 8a , sa foloseasca cuvinde de acest gen , mi se pare prostesc si tampit.

Parerea mea:))!

2 comentarii:

  1. Da...cred ca asa ii...Si mie mi se mai intampla sa scriu poooop sau ubhitha sau scupikkut da in fine asta ii prostie...Tampenii ...asta mi se pare si mie...

    RăspundețiȘtergere
  2. Din pacate sunt a dracu' copchii astia. Le explici o data ca-s prosti si ca nu stiu gramatica si ei iti fut o replica gen "da' sunt pe mess, scriu cum imi tuna". Indiferent ca esti pe mess sau nu ar trebui sa scrii in romana....pana mea!

    RăspundețiȘtergere