luni, 18 octombrie 2010

Fraaaaate!!!

Sunt oare singura care este impotriva massurilor tampite!?  Oficial nu mai suport! Am o [creatura] fata in lista care da massuri din 5  in 5 secunde...Si nu ! Nu mi se pare .Nu exagerez! "loome ma duk la somnik":)) "loome cn iese in orasH?":)) "loome ma duk sa fac X" NU mai suport! ..Femeie!:))chiar nu-mi pasa daaca te duci in oras, daca pleci la baie sa [faci pipi:))] urizenezi! Si am senzatia ca sunt singura care e impotriva:| Oameni buni sa facem ceva:)) Acesti [extraterrestri] copii nu ar trebui lasati sa faca id-uri de massanger!:))SERIOS!A...si multi spun.Da-i ignor...da-i ignor....UIT MEREU!:))nu stiu cum , dece , dar uit! :)))





AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAaa.
P.S: tocmai a dat mass..:))!!!!!!

2 comentarii:

  1. Mdea...si pe mine ma enerveazaa:@ chiar foarte mult! Da' ce sa faci...sunt copii, copii handicapati!

    RăspundețiȘtergere
  2. Da fata si la mine se intampla boul de Dan sa dea mass....Mereu...Am plecat la somn...Ascult radio ma cac...Vb cu Zetulescu ...Mananc kkt ...Fac tema la blo bla bla si nu mai stiu eu ce...

    RăspundețiȘtergere